Tuesday, October 11, 2011

BERAK dlm bilek aku !

huarghh...
dye wat hal lg...
da brape kli aku ckp jgn..jgn..jgnn..
dye wt gakk...
x de tmpat len ke nak membuang...
aku da syg kau..
aku da bg kau mkn..
aku da plihara kau...
aku da bela kau...
kau nak ape lagi..!!
knape kau wat aku cam nie...
da brape kli aku buang kotoran kau d bilik ku...
knape bilik tidurku yg mnjadi mangsa...
dahulunye bilek adek aku...
ohh...wahai jeryku yg aku syg...
knape ssh sgt kau nak pham...
aku x nak pkol kau...
tp aku trpakse...
aku tau kau kucing...
sbb tu kau x pham prasaan tuan kau...
tuan kau jea kan yg pham prasaan kau...
kau nak ke aku kurung kau d dlm sangkar..??
x nak kan...
sbb tu tlong la....
aku da pnat taux...!!


ieeeuckkk...
geli seyh..
sory yer smue sbb buat korang rse mual...
*sbbakuponmualgak
nie bkn najis kucing aku...
aku just amek dr google...
HEHE..

trima ksih sbb bace...
follow me... ^^




 

0 ulasan:

Post a Comment

< >