Sunday, October 23, 2011

COPYPASTE DARI FB CHATTER

 
AKU CABAR KORANG KALAU KORANG SANGGUP BACA NIE SAMPAI ABIS..


as kum ye...awak...salam kenal.study ke. uat pe kat umah ke. awak duk mana duk johor kan. jauhnye. umur berapa. dah keje...ke study. form berapa. form 4 kan.. awak... awak comel kan. ni tengah tengok biodata awak ni... bnyk pic awak... btl la... sy teringin nak g johor... tapi jauh.. asyik keje je... tak ada cuti langsung.. boring...duk opis je. duk opis boring... ni kat opis lagi rasa nak tido je. kat johor umah mak saudara. memang la. sampai tak ada awek sampai sekarang. tak ada masa.. dulu ada semua tak tahan... masa bersama tak ada.. cuti tak dapat. bosan.... sekarang duit dah stanby.... sape yg berkenan terus saya pinang je dia tapi........... tau tak. bukan ape... mencari yg btl2 bukan senang. nampak baik di luar dalam sape tau. sy dah couple ramai... semua... ada yg kaki kikis... menipu tak jujur sampai 2 kali nak tunang tak jadi.. takut oooooo pompuan. takut pompuan zaman skrg. ye lah. tapi....kita merancang kan hati kita tak leh tipu mulut.... awak faham... mulut....memang biasa dan hati itu tak bersih... maka timbul tipu bila tipu.... sampainya tak jujur bila tak jujur... datangnya akhlak tak elok/// sendiri berubah bukan orang lain. awak jaga diri.... tak semua datang kat kita itu elok... sendiri menilai... awk belajar rajin2. masa depan ditangan awak.... bila rosak.... tak ada sape nak.. bila mulia.... ramai nak kwn.... minta. maacam uat syarahan pulak... tak ada apa... tak ada tempat mengadu dan manja maklumlah...solo. saya dah terkena... itu sebab saya kongsi cita. itu pompuan kenakan lelaki kalau lelaki kenakan pompuan.... lagi....susah.... adik saya pompuan..2 orang.. 2 orang dah kahwin... anggap awak cam adik saya je... hati2 berkawan... perjalanan panjang... rugi tak di manfaatkan ye...skrg dah tak ada adik angkat dah.... dulu ada... tapi ada yg berjaya.. lupa terus kat saya...pun ada... yg terkena tipu ngan pakwe pun ada.. tapi ingat... semua yg kita kejar...jangan ada yg cicir... nak mencari pasangan.... cari yg benar2 syg kita...bukan sekadar rupa... tapi nilai murni lam hati... awak amik pepatah saya.....ingat dan pakai.... pakai sampai bila2..... mencari lelaki....cari yg syg kita lebih dari kita syg dia.... pompuan semua nak cam tu kerana apa????? itu yg terjadi kat saya... dan ingat....syg tak leh....100 persen.... bila pompuan syg lebih... padah akan menimpa.... kalau lelaki syg lebih.... dia akan dengar ckp pasangannya benda lain tak akan menimpa...faham kan... sebab apa...dia akan jaga dan dengar ckp...tak akan terjadi....sebab syg... kalau pompuan lebih.... tak la.... renung2kan zaman sekarang. kul 4 sy balik...keje... jap g tutup opis... bila nak borak lagi. awak jangan segan tanya saya kalau apa2 hal... insyaallah tapi sy jarang on line. pas keje je taip2 ni... awak ada pon leh jugak boring2 borak...atau awak ada nak minta tolong ke.... sy ikhlas... berkawan... sy tak paksa tapi...awak sudi... Alhamdulillah mungkin nak tanya jalan2 kat johor leh kan... berapa no nya.... saya pun ngah kemas2 ni nak balik.... mungkin balik kampung ni... no pon awak... rumah ke... akak ke kawan ke... tapi jangan no ayah. mana2 tapi kalau no ayah terus masuk meminang nanti ha.ah.ha no...kwn yg salu ngan dia..ok gaktu. no sape awak.btl tadi no mak kan...ke nak no saya nanti tak kenal lak...bila saya sms awak... nak tak... ni.... 0172****** m*** n********* b i***** kalau saya sms cm ne... mak marah tak... awak beritahu bila time2nye nanti mak awak pulak sms saya.... awak beritau pagi bila petang bila malam bila nanti saya tak nak ganggu awak study. ala sms je. itu time sibuk kalau time free leh col kan... jap je tak pe kan. ok kita stat sms. suara saya buruk... malu la... k gak.. sms dulu... ala.... cepatnya,awak niii awak....sms dan bila tersentak hati kita borak. okalaaaa saya lum sempat taip awak dah balas...tadiii thank... awak ni... apa wc tu? Oooooooo ingat waaaaacaaaaaa awak ni... saya tergelak sorang2 la kelakar awak ni... singkatan ayat saya tak berapa paham... ok z.s t.k j.l.s.c b. as,kum saya nak sangat kenal awak lebih mendalam. askum awk.. saya rindu awak rindu nak sms knp awak diam je. ye la sape saya kat hati awak kan nanti saya tolong topapkan k. rindu nak gurau2. sms awak kelakar. tak sms awak terasa boringtah la. saya ikhlas tau. saya tak permainkan awak. saya kalau btl2, saya btl2 k. saya nak kenal awak lebih mendalam. ni bukan suka aty la, ni series awak. ni saya kena minta izin awak dulu ngan penuh hormat. maklumla... nanti awak dah ada empunya ke tak sedia ke tak nak ke nak ke ke kekekekekekekekeke ............. awak, saya nak kan awak saya gentle gentle man bukan superman. awak ni.... nak gurau la. boring ni kat opis ni... kul 4 baru balik pastu balik kampung.......... saya rindu awak..... saya tau awak serba salah kan sebab awak muda kan saya dah tua. ye la saya insan hodoh lagi tua. saya sedar... awak ingat saya jahat kan... allah lebih mengerti insyaallah saya ikhylas dan jujur pada awak cuma peluang tu tak diberikan. saya nak terbaik dan saya nak uat terbaik.....jika hatimu ada lam hatiku.. ayat panjang dari melaka ke jb, jawapannye ayat dari dapur ke depan umah je.. sampai hati awak.. nangis kang..... / hu................ hu............ apa lek2................ hu.......... saya manja tau........ awak tak knl mendalam saya......... bukan sekadar ckp je tau..... saya bukan main2 tau. saya,,,,ikhlas kat awak. jodoh di tangan allah...... bukan ditangan bapak. kalau mandi segayung tak cukup..... baik mandi dalam kolah..... nak kenal biar betul2 jangan sekerat jalan..... bila hati termeterai... jadi suara pun berkata... dan jiwa perasaan pun bermula. maka.... walau ku baru mengenalimu tapi hati ku terasa hatimu memanggil2 namaku... knp.....awak.... saya memang ikhlas kat awak tak tau saya nak gambarkan hanya diberi peluang je..... saya menunggu awak????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????




CRitenye ade sorang mamat nie kan..
ktorang sbnanye da lme chat..
nie sbhgian chat dye lah yg bru2 nie ye..
aku copy paste je...
ade ubah pe pon..
klau korang nak tau la..
aku blas spatah due,,,
dye blas brjelar2...
lau korang x pham kt atas nie,,
wt2 pham jea la...
sbb aku pon x phm..
HAHA!
 NIE text prmulaan smpai akhir aw..
aku nak show sbnanye bkn nk jtohkn ssape..
cme aku fed-up ar ngn org yg bnyak ckp..
smpai brjelar2..
aku ape lg...
mlas nak blas,, tros stop..
hei,, knape aku jd mangse...
carik la org len...
hati x bole dipakse ok...
sory for everything...

0 ulasan:

Post a Comment

< >